افزودن AddToAny به وردپرس . کام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
افزودن AddToAny به وردپرس . کام
نوشته شده در 21 آبان 1389
بازدید : 59
نویسنده : مولوی

مطالبی در مورد به اشتراک گذاری مطالب وبلاگ و نیز ابزاری برای به اشتراک گذاری مطالب توسط خواننده نوشته ام و  چنانچه وبلاگ نویس هستید مطمئناً  فواید این کار را می دانید . اگر در هاست شخصی خود بلاگ دارید که مشکلی نیست چون وردپرس و موبیل تایپ به میزان لازم ابزار برای این کار دارد و اگر سرویس های رایگان میزبان وبلاگ شما هستند مانند بلاگفا ، بلاگر و … بغیر از وردپرس دات کام باز هم مشکلی برای افزودن این دکمه های بوکمارکلت و به اشتراک گذاری ندارید چون این سرویس ها جاوا اسکریپت را ساپورت می کنند ومشکلی نیست اما اگر شما میهمان  WordPress.com هستید موضوع کمی فرق دارد چون می دانید کدهای جاوا را ساپورت نمی کند  اما با کمک Add To Any .com این مشکل به آسانی قابل حل است . سایت AddtoAny.com سایتی است که امکان به اشتراک گذاری مطالب را در اختیار کاربرانش قرار می دهد و به راحتی و بدون ثبت نام تنها کافیست دکمه دلخواه خود را انتخاب و کد آن را جهت استفاده دریافت نمایید.

اما برای وردپرس . کام کافیست به این آدرس رفته  در صورت نیاز به تغییر آیکون ، تصویری را آپلود و آدرس آن را در فیلد مربوطه (‌طبق شکل زیر ) وارد و برروی دکمه  Change Button کلیک کنید و در آخر بوکمارکلت WP.com Share Button را کشیده و در بوکمارک تولبار مرورگر خود رها کنید .

کار با آن بسیار آسان است کافی است مطلب خود را نوشته و در آخر بر روی دکمه WP.com Share Button مرورگرتان کلیک کنید تا به آسانی دکمه استراک گذاری Add To Any  به پائین مطالب وبلاگ اضافه شود.

addtoany

addtoany

آدرس سایت :   http://www.addtoany.com



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , وبلاگ نویسان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: